B2B Sales Academy

Μάθε σε 32 ώρες πώς θα δημιουργήσεις ένα αποτελεσματικό Σύστημα Πωλήσεων για να επιταχύνεις την αύξηση των εσόδων του οργανισμού σου.

Είσαι Επιχειρηματίας, Start Up Founder, C-Level στέλεχος, Διευθυντής Πωλήσεων ή Επαγγελματίας Πωλήσεων και θέλεις να δεις τις Β2Β Πωλήσεις να απογειώνονται; 

Αυτό είναι για εσένα!  

Group 48

Έναρξη:

02/11/2023

Group 49

Διάρκεια:

32 Ώρες

Group 50

Πρόγραμμα:

18:00-21:00

Κάθε Πέμπτη

Group 51

Τρόπος Διεξαγωγής:

8 Online

+ 1 in-Class

Sales-Playbook-Accelerate-Growth

Οι Πωλήσεις πλέον δεν είναι Τέχνη. Είναι Σύστημα!

Το ταλέντο του “θαυματοποιού” πωλητή που είναι σε θέση να κατευθύνει τις αγοραστικές αποφάσεις του πελάτη εξαιτίας του επικοινωνιακού του χαρίσματος ή της φιλικής σχέσης που έχει χτίσει μαζί του, δεν είναι πλέον αρκετό.
Για να πετύχεις στις Β2Β Πωλήσεις χρειάζεσαι μία συνταγή που θα περιγράφει βήμα-βήμα:
Χρειάζεσαι ένα Sales Playbook

V-L.A.D.S™️

THE SALES PLAYBOOK 

Τι σημαίνει το V-L.A.D.S™️;
Το V-L.A.D.S™️ Sales Playbook είναι η μεθοδολογία που έχει σχεδιάσει η Accelerate Growth για να βοηθήσει επιχειρηματίες και Start Up Founders που κάνουν Β2Β Πωλήσεις να σχεδιάσουν τους δικούς τους μηχανισμούς -τα δικά τους Sales Playbooks- και να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους.
Κάθε γράμμα αποτυπώνει ένα ξεχωριστό Sales Playbook. Με απλά λόγια, κάθε γράμμα είναι μία συνταγή. Aν την ακολουθήσεις βήμα-βήμα, θα προσελκύεις συνεχώς νέους πελάτες, θα προγραμματίζεις περισσότερα ραντεβού πωλήσεων (Sales Meetings & Demos) και τελικά θα κλείνεις περισσότερους πελάτες σε συντομότερο χρονικό διάστημα.

Value Definition

Eίναι o μηχανισμός -το Sales Playbook- που θα βοηθήσει εσένα και την ομάδα πωλήσεών σου να επικοινωνήσετε το σωστό μήνυμα, στον σωστό πελάτη, την κατάλληλη στιγμή και να δημιουργήσετε το ενδιαφέρον του για την Αξία που προσφέρει η επιχείρησή σου μέσω των λύσεων που παρέχει.

Lead Generation

Είναι ο μηχανισμός -το Sales Playbook- που θα βοηθήσει εσένα και την ομάδα πωλήσεών σου να προσελκύετε διαρκώς νέους πελάτες που έχουν ένα πρόβλημα και ενδιαφέρονται για τις λύσεις που έχει να τους προσφέρει η επιχείρησή σου.

Appointment Setting

Είναι ο μηχανισμός -το Sales Playbook- που θα βοηθήσει εσένα και την ομάδα πωλήσεών σου να μεγιστοποιήσετε τον αριθμό των ραντεβού πωλήσεων που θα προγραμματίζετε για να παρουσιάσετε τις λύσεις που προσφέρει η επιχείρησή σου.

Deal Closing

Είναι ο μηχανισμός -το Sales Playbook- που θα βοηθήσει εσένα και την ομάδα πωλήσεών σου να έχετε στη διάθεσή σας όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε (Sales Story, Sales Pitch, Sales Deck, Scripts Διαχείρισης Αντιρρήσεων, Email Templates κλπ) για να κλείνετε πελάτες πιο γρήγορα και πιο έξυπνα.

Scaling

Είναι ο μηχανισμός που θα βοηθήσει εσένα και την ομάδα πωλήσεών σου να αυτοματοποιήσετε τα κοστοβόρα και επαναλαμβανόμενα tasks (π.χ follow ups) και να επικεντρωθείτε στα σημαντικά: να κλείνετε περισσότερους πελάτες.

The V-L.A.D.S™️ Sales Playbook

Σε ποιους απευθύνεται

  • Σε Επιχειρηματίες που ψάχνουν λύσεις σε προβλήματα πωλήσεων και θέλουν να αυξήσουν τα έσοδα της εταιρείας τους.
  • Σε Start Up Founders που θέλουν να πετύχουν Scalable Growth.
  • Σε Διευθυντές Πωλήσεων που θέλουν να εκσυγχρονίσουν τη λειτουργία του τμήματος Πωλήσεων και να το προσαρμόσουν στις ανάγκες που έχουν οι πελάτες στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή.
  • Σε Επαγγελματίες Πωλήσεων που ενδιαφέρονται να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στον τομέα τους ενισχύοντας την τεχνογνωσία τους.
Group 47 (1)

Τι θα κερδίσεις από την B2B Sales Academy   

  • Θα έχεις τη συνταγή για να δημιουργείς συνεχώς νέους πιθανούς πελάτες για τον οργανισμό σου.
  • Θα μάθεις πώς να διαχειρίζεσαι αυτούς τους πιθανούς νέους πελάτες, ώστε να μετατρέπονται σε ραντεβού πωλήσεων και τελικά σε υπογεγραμμένες συμφωνίες.
  • Θα γνωρίσεις πώς θα καταφέρεις να προσλάβεις τα κατάλληλα άτομα για το τμήμα πωλήσεων.
  • Στο τέλος, θα έχεις σχεδιάσει και εκτελέσει πέντε διαφορετικά συστήματα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του οργανισμού σου.
  • Θα μάθεις πώς θα αυτοματοποιήσεις όλες τις παραπάνω λειτουργίες, ώστε να εστιάσεις σε αυτό που πραγματικά έχει αξία: να κλείνεις νέες συμφωνίες.

Πρόγραμμα

photo-1587612049655-c1030366a74a 1 (1)

Module 1:

Value Proposition
1 Μάθημα – 3 hrs (Zoom)

Στην ψηφιακή εποχή της υπερ-προσφοράς και του υπερ-ανταγωνισμού, οι πελάτες έχουν πάψει να επιλέγουν “το καλύτερο” προϊόν ή “την καλύτερη” υπηρεσία.

Έχοντας στη διάθεσή τους δεκάδες -ή ακόμα και εκατοντάδες- επιλογές, οι πελάτες είναι πλέον σε θέση να αγοράσουν “το πιο κατάλληλο” προϊόν ή την “πιο κατάλληλη” υπηρεσία.

Με άλλα λόγια, το προϊόν ή την υπηρεσία εκείνη που θα τους φέρει τη μέγιστη αξία, όχι απλά θα καλύψει μία ανάγκη.

Την ίδια στιγμή, οι πωλητές επιμένουν να επικοινωνούν ΤΙ κάνει το προϊόν/η υπηρεσία που προσφέρουν (τα features) και ΠΩΣ το κάνει (“How it works”). Αποτυγχάνουν όμως να απαντήσουν στο πιο καίριο ερώτημα του πελάτη:
“Γιατί να επιλέξω το δικό σου προϊόν/υπηρεσία; Ποια είναι η προστιθέμενη αξία που θα πάρω;”

Στο πρώτο Module του Sales Acceleration Academy θα σε βοηθήσουμε να φτιάξεις τη δική σου Πρόταση Αξίας (Value Proposition), ώστε να μπορέσεις να συστηθείς στην αγορά με έναν τρόπο που θα διαφοροποιηθείς από τον ανταγωνισμό και θα δημιουργήσεις ενδιαφέρον.

Πιο αναλυτικά θα μάθεις:

    • Τι σημαίνει “Αξία”;
    • Πώς θα σκιαγραφήσεις το προφίλ του Ιδανικού Πελάτη για το προϊόν/υπηρεσία σου?
    • Πώς θα φτιάξεις μία πρόταση που είναι σε θέση να επικοινωνεί την αξία που έχεις να προσφέρεις (εσύ, το προϊόν σου ή η υπηρεσία σου) στο συγκεκριμένο προφίλ;
    • Πώς θα προσαρμόσεις την πρόταση αυτή ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι κάθε φορά (Message-Market-Fit);

     

Περισσότερα
photo-1598520106830-8c45c2035460 1 (1)

Module 2:

Lead Generation
2 Μαθήματα – 6 hrs (Zoom) 

Ένας από τους βασικότερους λόγους που τα έσοδα των επιχειρήσεων μένουν στάσιμα και αποτυγχάνουν να αναπτυχθούν με μεγάλους ρυθμούς, είναι ότι δεν έχουν μία συνεχόμενη ροή από νέους πιθανούς πελάτες.

Μπορεί οι συστάσεις (referrals) να είναι το πιο αποτελεσματικό κανάλι πωλήσεων, έχει όμως δύο προβλήματα:

  1. Δεν είναι προβλέψιμο. Δεν ξέρεις σε πόσους νέους πελάτες θα σε συστήσουν οι υπάρχοντες πελάτες σου τον επόμενο μήνα…
  2. Δεν μπορεί να μεγαλώσει σε μεγάλη κλίμακα (scalable).

Για να λύσεις αυτό το πρόβλημα, θα πρέπει να φτιάξεις ένα μηχανισμό Lead Generation που θα σου εξασφαλίζει μία συνεχόμενη ροή από νέους δυνητικούς πελάτες.

Σε αυτό το μάθημα θα σε βοηθήσουμε να φτιάξεις έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό Lead Generation που ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής σου και θα σου εξασφαλίσει ότι κάθε μήνα θα γνωρίζεσαι και θα συστήνεσαι με νέους δυνητικούς πελάτες.

Το καλύτερο;
Θα σου δείξουμε με ποιον τρόπο μπορείς να αυτοματοποιήσεις το μηχανισμό αυτό, ώστε όσο εσύ επικεντρώνεσαι στο να κλείνεις νέους πελάτες, τα Leads θα συνεχίσουν να έρχονται!

Πιο αναλυτικά θα μάθεις:

  • Τι είναι το Lead Generation ως διαδικασία;
  • Τι σημαίνει Lead;
  • Τι σημαίνει Sales Funnel;
  • Lead Generation με Cold Outbound πρακτικές: Πώς μπορείς να προσεγγίσεις νέους πελάτες σε μεγάλη κλίμακα αντικαθιστώντας το τηλέφωνο και τις “κρύεις κλίσεις” (cold calling) με πιο σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης όπως είναι το email και το LinkedIn;
  • Lead Generation με Inbound Sales πρακτικές: Πώς μπορείς να δημιουργήσεις ένα μηχανισμό που δυνητικοί πελάτες θα έρχονται σε εσένα αντί να πηγαίνεις εσύ σε αυτούς;
  • Πώς θα αυτοματοποιήσεις το μηχανισμό Lead Generation ώστε την ώρα που εσύ και οι πωλητές σου κλείνετε πελάτες να έρχονται νέα Leads;
Περισσότερα
photo-1542626991-cbc4e32524cc 1 (1)

Module 3:

Appointment Setting
1 Μάθημα - 3 hrs (Zoom)

Ένα από τα βασικότερα λάθη που κάνουν τα τμήματα πωλήσεων, είναι, ότι προσδοκούν πως η γνωριμία με ένα νέο δυνητικό πελάτη θα τους οδηγήσει εύκολα και γρήγορα σε μία συνάντηση πωλήσεων (sales meeting).


Στην πραγματικότητα, χρειάζονται από 8 ως και 12 follow ups μέχρι να κλειστεί ένα ραντεβού πώλησης από τη στιγμή που θα γνωρίσουμε έναν νέο δυνητικό πελάτη. Αν το νούμερο σου φαίνεται υπερβολικό ρώτα το Chat GPT: “How mamy touchpoints do we need to execute to convert a Lead into a meeting”?


Μεγιστοποιώντας απλά τον αριθμό των follow ups που θα κάνεις για να κλείσεις ένα ραντεβού πώλησης δεν είναι αρκετό. Επαναλαμβανόμενα follow ups που δεν έχουν ποιότητα και αξία για τον πελάτη θα τον κουράσουν γρήγορα και τελικά θα φέρουν το αντίθετο αποτέλεσμα.


Μην ξεχνάς, ότι για να σου δώσει κάποιος την ευκαιρία να του παρουσιάσεις τη λύση που έχεις, θα χρειαστεί να πάρει μία πολύ σημαντική απόφαση: να επενδύσει το πολυτιμότερο αγαθό του, το χρόνο του.


Για να το αποφασίσει αυτό, θα πρέπει πρώτα να έχεις κερδίσει την εμπιστοσύνη του και να έχει πειστεί ότι -ακόμα και αν δεν συνεργαστείτε- η γνωριμία του και η επαφή με εσένα και την επιχείρησή σου θα έχει αξία.


Σε αυτό το Module θα σε βοηθήσουμε να σχεδιάσεις ένα μηχανισμό που θα μπορείς να κάνεις τακτικά follow up με τους δυνητικούς σου πελάτες, με έναν τρόπο που θα εξασφαλίζει όχι μόνο ότι δεν θα σε ξεχάσουν, αλλά θα σε θυμούνται ως ένα άτομο/μία επιχείρηση που μπορεί να τους φέρει αξία και να τους λύσει προβλήματα.


Το καλύτερο;


Θα σου δείξουμε με ποιον τρόπο μπορείς να αυτοματοποιήσεις το μηχανισμό αυτό, ώστε όσο εσύ επικεντρώνεσαι στο να κλείνεις νέους πελάτες, οι γνωριμίες που έκανες μέσω του μηχανισμού Lead Generation που φτιάξαμε στο προηγούμενο Module θα καλλιεργούνται σε μία προσωπική και ποιοτική σχέση εμπιστοσύνης.


Πιο αναλυτικά θα μάθεις:


  • Τι είναι το Appointment Setting ως διαδικασία;
  • Πώς να δημιουργήσεις ένα μηχανισμό “καλλιέργειας της σχέσης” για να προσφέρεις αξία στους δυνητικούς σου πελάτες, ενισχύοντας παράλληλα την εικόνα που έχουν για εσένα και την τεχνογνωσία τόσο τη δική σου όσο και της επιχείρησής σου;
  • Πώς να αυτοματοποιήσεις το μηχανισμό σου για να επικεντρωθείς στα σημαντικά πράγματα: να παρευρίσκεσαι στις προγραμματισμένες συναντήσεις σου;
Περισσότερα
photo-1517245386807-bb43f82c33c4 1 (1)

Module 4:

Deal Closing
2 Μαθήματα - 6 hrs (Zoom)

Δύο από τα μεγαλύτερα προβλήματα πωλήσεων είναι το “κλείσιμο” και “ο κύκλος πώλησης” (πόσο χρόνο παίρνει μεταξύ της πρώτης συνάντησης πωλήσεων και της υπογραφής του συμβολαίου).

Πιο συγκεκριμένα, ένα ικανοποιητικό μέσο ποσοστό μετατροπής από “Sales Meeting” σε “Πελάτης” μέσα στις πρώτες 100 ημέρες (εξαιρουμένων των sales meeting που κλείστηκαν μέσω συστάσεων) είναι 10% – 12%.

Αν το σκεφτείς λίγο, αυτό σημαίνει ότι είμαστε ευχαριστημένοι όταν το 90% των δυνητικών πελατών που συναντάμε δεν καταλήγει τελικά να συνεργαστεί μαζί μας 100 μέρες μετά την πρώτη μας συνάντηση.

Κοιτώντας πιο προσεκτικά τις επιδόσεις των κορυφαίων εταιρειών σε κάθε κλάδο, ωστόσο, θα δούμε ότι το ποσοστό αυτό είναι από 2 ως και 4,5 φορές μεγαλύτερο.

Η πιο εύκολη σκέψη είναι ότι το “brand awareness” ή το “brand reputation” παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην τόσο μεγάλη διαφορά, μία έρευνα της εταιρίας Salesforce έχεται όμως να το ανατρέψει αυτό.

Σύμφωνα με αυτή την έρευνα, οι βασικότεροι λόγοι (με σειρά προτεραιότητας) που οι κορυφαίες εταιρίες πετυχαίνουν από 20% ως και 45% ποσοστό μετατροπής από το πρώτο ραντεβού σε συμβόλαιο μέσα σε 100 ημέρες είναι:

 

  1. Closing Process: Τι εργαλεία (π.χ Sales Scripts, Objections Handling Temlates, Case Studies, Testimonials κλπ) έχουν οι πωλητές για να επικοινωνήσουν την αξία της προσφερόμενης λύσης στους δυνητικούς πελάτες με τον πιο έξυπνο, γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο;
  2. Sales Skills: Πόσο εκπαιδευμένοι είναι οι πωλητές να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους και να κάνουν ουσιαστικές συζητήσεις με τους δυνητικούς πελάτες τους;
  3. Lead Qualification: Τι εργαλεία έχουν στη διάθεσή τους οι πωλητές για να αξιολογήσουν ποιοι από τους δυνητικούς πελάτες τους είναι οι πιο ποιοτικοί ώστε να μπορέσουν να διαχειριστούν πιο αποτελεσματικά το χρόνο τους;
  4. Tech Stack: Τι εργαλεία τεχνολογίας (Sales CRM, Prospecting Tools, Lead Enrichment, Sales Automations) έχουν στη διάθεσή τους οι πωλητές για να μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικότερα μεγαλύτερους όγκους δυνητικών πελατών αποφεύγοντας τις επαναλαμβανόμενες εργασίες και επικεντρώνοντας την προσοχή τους στην ουσία (το κλείσιμο);

Όπως βλέπεις, οι 4 σημαντικότεροι παράγοντες που επιδρούν σημαντικότερα στο ποσοστό μετατροπής από “Sales Meeting” σε “Πελάτης” σύμφωνα με την έρευνα που έκανε η salesforce ΔΕΝ περιλαμβάνουν το Brand Awareness και το Brand Reputation, τα οποία εμφανίζονται στην 5η θέση με το όνομα “Trust & Relationship”.

Σε αυτό το Module θα σε βοηθήσουμε να φτιάξεις ένα μηχανισμό κλεισίματος συμφωνιών που ταιριάζει στις ανάγκες τις επιχείρησής σου.

Πιο αναλυτικά θα μάθεις:

  • Τι είναι το Deal Closing και γιατί είναι απαραίτητο για το κλείσιμο περισσότερων συμφωνιών;
  • Τι είναι το Sales Story και πώς θα δημιουργήσεις το δικό σου;
  • Πώς θα μετατρέψεις το Sales Story σου σε ένα συναρπαστικό Sales Pitch;
  • Πώς να γράψεις ένα εξαιρετικό σενάριο πωλήσεων;
  • Πώς να φτιάξεις ένα Σενάριο Χειρισμού Αντιρρήσεων;
  • Πώς θα δημιουργήσεις έναν μηχανισμό αξιολόγησης καταλληλότητας του πελάτη (Lead Qualification);
  • Πώς θα δημιουργήσεις εντυπωσιακό Υλικό Πωλήσεων που να έχει ουσιαστικό αντίκτυπο στο κλείσιμο της πώλησης;
Περισσότερα
financial-stats-on-computer-screen-2022-12-15-20-49-41-utc 1 (1)

Module 5:

Scale
2 Μαθήματα - 6 Hrs (Zoom)​

Έχοντας πλέον στα προηγούμενα Modules φτιάξει τους μηχανισμούς για να προσελκύεις συνεχώς νέους πελάτες στην επιχείρησή σου, να κλείνεις περισσότερα ραντεβού πωλήσεων και τελικά να κλείνεις περισσότερες νέες συμφωνίες, ήρθε η ώρα να απαντήσουμε στο πιο σημαντικό ίσως ερώτημα των πωλήσεων:


Πώς θα κάνουμε scale (πώς θα κλιμακώσουμε) τους μηχανισμούς αυτούς για να μεγιστοποιήσουμε την Ανάπτυξη;


Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι μία: Κατάλληλοι Άνθρωποι.


Σε αυτό το Module θα σε βοηθήσουμε να φτιάξεις ένα μηχανισμό, προκειμένου να αναπτύξεις και να εξελίξεις το ρόλο των ανθρώπων που κάνουν πωλήσεις στην εταιρεία σου.


Στόχος του Module αυτού είναι να σου δώσουμε μία συνταγή προκειμένου η ομάδα πωλήσεών σου να μεταμορφωθεί:


Από πωλητές να γίνουν επιταχυντές ανάπτυξης.


Πιο αναλυτικά θα μάθεις:


  • Πώς θα “κλωνοποιήσεις” τους κορυφαίους πωλητές σου;
  • Πώς θα σκιαγραφήσεις το Προφίλ του Ιδανικού Υποψηφίου Πωλητή ώστε να κάνεις σωστές προσλήψεις;
  • Πώς μοιάζει το Funnel Πρόσληψης Πωλητών;
  • Πώς θα βρεις και θα προσελκύσεις Πωλητές που ταιριάζουν στο Προφίλ του Ιδανικού Υποψηφίου σου;
  • Πώς θα τους αξιολογήσεις πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη συνέντευξη, ώστε να διασφαλίσεις ότι οι νέοι πωλητές σου είναι κατάλληλοι για σένα/την εταιρεία σου;
  • Πώς θα δημιουργήσεις μια διαδικασία onboarding για κάθε έναν νέο πωλητή που θα προσλμαβάνεις;
  • Πώς θα μειώσεις το χρόνο προετοιμασίας των νέων πωλητών ώστε να φέρουν γρήγορα θετικά αποτελέσματα;
  • Πώς θα οικοδομήσεις το Σύστημα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης για τους Πωλητές σου;
  • Η διαδικασία Step Up ή Step Out: Πώς να έχεις την ομάδα πωλήσεών σου γεμάτη από κορυφαίους επαγγελματίες χωρίς να καταστρέψεις την εταιρική κουλτούρα;
  • Πώς θα δημιουργήσεις ένα δίκαιο σύστημα ανταμοιβής των πωλητών σου που να στηρίζεται τόσο στα Skills και την προϋπηρεσία όσο και στην απόδοση (συνδυασμός μισθού και bonus);
Περισσότερα
terren-hurst-blgOFmPIlr0-unsplash 2 (1)

Module 6:

Bonus Track –  Workshop
8 Hrs (in-class training)

Πώς να λαμβάνεις καλύτερες Αποφάσεις Πωλήσεων, γρήγορα.

Ιδού το πρόβλημα: οι πωλήσεις είναι σύνθετες.

Για τη λήψη αποφάσεων πωλήσεων και την επίλυση προβλημάτων πωλήσεων, το 92% των επιχειρηματιών, των ιδιοκτητών επιχειρήσεων, των στελεχών C-Level, των διευθυντών πωλήσεων και των μελών των ομάδων πωλήσεων αναφέρουν ότι η μέθοδος που προτιμούν είναι οι συναντήσεις (meetings).

Ταυτόχρονα, οι ίδιοι άνθρωποι παραδέχονται ότι οι συναντήσεις (meetings) είναι χρονοβόρες και αποτελούν τεράστια πηγή τριβής εντός της ομάδας, παρά οδηγό δημιουργικών ιδεών και έξυπνων αποφάσεων.

Κατά τη διάρκεια αυτού του τελευταίου μαθήματος, θα δεις πώς μπορείς να αντικαταστήσεις τις συναντήσεις με δομημένα workshops πωλήσεων για να βοηθήσεις εσένα και την ομάδα σου να εξοικονομήσετε χρόνο, να είστε πιο παραγωγικοί, να βρείτε δημιουργικές ιδέες και να πάρετε καλύτερες αποφάσεις γρήγορα!

Χρησιμοποιώντας τα Workshops αυτά, θα μπορέσεις να μεταφέρεις όλη τη γνώση που πήρες από την Sales Acceleration Academy στην επιχείρησή σου και μαζί με την υπόλοιπη ομάδα να σχεδιάσετε και να εφαρμόσετε το δικό σας Σύστημα Πωλήσεων.

Στο Workshop αυτό ο εισηγητής της B2B Sales Academy θα αλλάξει ρόλο.

Θα γίνει ένας Workshop Facilitator και με εξειδικευμένες ασκήσεις θα σε καθοδηγήσει προκειμένου βήμα-βήμα να σχεδιάσεις για τη δική σου επιχείρηση:

 

  1. Έναν δικό σου αυτοματοποιημένο μηχανισμό σύστασης και γνωριμίας με νέους δυνητικούς πελάτες στο LinkedIn. Κάνοντας στο LinkedIn καθημερινά νέες γνωριμίες με Decision Makers και δημιουργώντας μία σχέση μαζί τους μέσω ουσιαστικών συζητήσεων σου εξασφαλίζει μία διαρκή ροή νέων δυνητικών πελατών.
  2. Έναν δικό σου αυτοματοποιημένο μηχανισμό inbound sales, όπου μέσω ενός “Quiz Funnel” θα έχεις καθημερινά νέους δυνητικούς πελάτες που θα θέλουν να κλείσουν μαζί σου ένα ραντεβού για να μάθουν περισσότερα για τις λύσεις που προσφέρεις.
  3. Έναν δικό σου αυτοματοποιημένο μηχανισμό από follow ups, προκειμένου να καλλιεργήσεις τη σχέση με τα Leads σου, να σε εμπιστευτούν και να αποφασίσουν να σου αφιερώσουν τον χρόνο τους για να σε γνωρίσουν καλύτερα.
  4. Ένα δικό σου συναρπαστικό Sales Pitch, που θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να μπορέσεις να επικοινωνήσεις την αξία της λύσης που προσφέρεις πιο γρήγορα, πιο έξυπνα και πιο αποτελεσματικά.
Περισσότερα

Η Ομάδα του Sales Acceleration Academy 

Όταν η εμπειρία και η καινοτομία συναντούν τη μάθηση.

Η συνεργασία μεταξύ της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, εκπαιδευτικού φορέα με εμπειρία ετών, ηγέτη στη δια βίου εκπαίδευση και κατάρτιση, και των καταξιωμένων στο χώρο των πωλήσεων ανθρώπων της Accelerate Growth δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μια μαθησιακή εμπειρία που θα σου αλλάξει τη ζωή.

Ετοιμάσου να εντρυφήσεις στην Επιστήμη (και όχι στην τέχνη) των Πωλήσεων.

Οι επιστημονικοί υπεύθυνοι​

Η Accelerate Growth βοηθά επιχειρηματίες να αυξήσουν τα έσοδά τους λύνοντας προβλήματα πωλήσεων. Είναι μία συβουλευτική εταιρία που σχεδιάζει πελατοκεντρικά συστήματα πωλήσεων και τα εφαρμόζει στην πράξη για να αποδείξει ότι λειτουργούν.

Στην Accelerate Growth, πιστεύουμε ότι οι Πωλήσεις δεν είναι Τέχνη. Είναι Σύστημα.
Αυτή η βασική μας αρχή οδήγησε την Google Ventures να επιλέξει εμάς για να δημιουργήσουμε μαζί τη V-L.A.D.S™️ Sales Acceleration Formula.

Πρόκειται για τη νέα ολοκληρωμένη προσέγγιση που βοηθά Επιχειρηματίες, Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, Στελέχη C-Level, Διευθυντές Πωλήσεων και Επαγγελματίες Πωλήσεων να δημιουργήσουν νικηφόρα συστήματα πωλήσεων και να επιταχύνουν την αύξηση των εσόδων τους.

Layer_1

Οι διοργανωτές

Η Ελληνοαμερικανική Ένωση, εκπαιδευτικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός από το 1957, συνεργάζεται με κορυφαίους φορείς από όλο τον κόσμο και παρέχει αποδεδειγμένα μοναδικές ευκαιρίες προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης.

Μέχρι σήμερα, περισσότερα από 2.700.000 άτομα από 75 διαφορετικές χώρες έχουν επωφεληθεί από τις υπηρεσίες της.

Η Ελληνοαμερικανική Ένωση λειτουργεί ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης – ΕΑΕ (HAU) ΚΔΒΜ με άδεια από τη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης και Νεολαίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η Ελληνοαμερικανική Ένωση λειτουργεί ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης – ΕΑΕ (HAU) ΚΔΒΜ με άδεια από τη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης και Νεολαίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Hellenic American Union

hau-horizontal 1

Ο Εισηγητής

Ο Φάνης Ρήγας, ιδρυτής της Accelerate Growth, θα είναι ο Εισηγητής του Sales Acceleration Academy.
 
Πριν από την ίδρυση της Accelerate Growth, ο Φάνης ήταν συνιδρυτής και Διευθυντής Ανάπτυξης του kariera.gr, της κορυφαίας ιστοσελίδας ευρέσεως εργασίας στην Ελλάδα, η οποία εξαγοράστηκε το 2008 από την Careebuilder.com, την κορυφαία ιστοσελίδα ευρέσεως εργασίας στις Ηνωμένες Πολιτείες.
 
Η εξαγορά του kariera.gr το 2008 ήταν ουσιαστικά το πρώτο exit ελληνικής τεχνολογικής StartUp σε παγκόσμιο στρατηγικό επενδυτή.
 
Στη συνέχεια, κάλυψε το ρόλο του VP of Growth Ευρώπης στην Careerbuilder.com για περισσότερα από 10 χρόνια, διευθύνοντας περισσότερους από 250 πωλητές σε 6 χώρες.
 
Ο Φάνης έχει βραβευτεί με το Βραβείο Επιχειρηματικής Αριστείας από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Είναι εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Action Aid Hellas και ενεργός υποστηρικτής του Ελληνικού Οικοσυστήματος Νεοφυών Επιχειρήσεων σε διάφορους ρόλους, όπως ως μέντορας.
 
Ο Φάνης είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών και κάτοχος πτυχίου Μάρκετινγκ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
 
Ως πατέρας 3 παιδιών, προσπαθεί κάθε μέρα να λύσει το γρίφο για την τέλεια ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Και το απολαμβάνει.

1656836595186 (3) 1

Κόστος Συμμετοχής 

649€

/ άτομο

Super Early Bird

μέχρι 16 Οκτωβρίου

699€

/ άτομο

Early Bird

μέχρι 23 Οκτωβρίου

749€

/ άτομο

Regular

μέχρι 01 Νοεμβρίου

Δήλωσε Συμμετοχή 

Ανυπομονείς να βρεις λύση σε κάθε πρόβλημα πωλήσεων της εταιρείας σου και να επιταχύνεις την αύξηση των εσόδων σου;

Kάλεσέ μας στο:

Φόρμα Δήλωσης Συμμετοχής

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πως η Ελληνοαμερικανική Ένωση και η Accelerate Growth επεξεργάζονται τα δεδομένα συμμετεχόντων ή προσώπων που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν σε εκπαιδευτικά προγράμματα στην ενημέρωση περί επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που είναι διαθέσιμη εδώ.

Copyright 2023 © All rights Reserved

facebook
instagram
Linkedin
Scroll to Top

The V-L.A.D.S™️ Sales Playbook

Κατεβασε το Playbook