Μάθε σε 32 ώρες πώς θα δημιουργήσεις ένα αποτελεσματικό Σύστημα Πωλήσεων για να επιταχύνεις την αύξηση των εσόδων του οργανισμού σου.
Είσαι Επιχειρηματίας, Start Up Founder, C-Level στέλεχος, Διευθυντής Πωλήσεων ή Επαγγελματίας Πωλήσεων και θέλεις να δεις τις Β2Β Πωλήσεις να απογειώνονται;
Αυτό είναι για εσένα!
Eίναι o μηχανισμός -το Sales Playbook- που θα βοηθήσει εσένα και την ομάδα πωλήσεών σου να επικοινωνήσετε το σωστό μήνυμα, στον σωστό πελάτη, την κατάλληλη στιγμή και να δημιουργήσετε το ενδιαφέρον του για την Αξία που προσφέρει η επιχείρησή σου μέσω των λύσεων που παρέχει.
Είναι ο μηχανισμός -το Sales Playbook- που θα βοηθήσει εσένα και την ομάδα πωλήσεών σου να προσελκύετε διαρκώς νέους πελάτες που έχουν ένα πρόβλημα και ενδιαφέρονται για τις λύσεις που έχει να τους προσφέρει η επιχείρησή σου.
Είναι ο μηχανισμός -το Sales Playbook- που θα βοηθήσει εσένα και την ομάδα πωλήσεών σου να μεγιστοποιήσετε τον αριθμό των ραντεβού πωλήσεων που θα προγραμματίζετε για να παρουσιάσετε τις λύσεις που προσφέρει η επιχείρησή σου.
Είναι ο μηχανισμός -το Sales Playbook- που θα βοηθήσει εσένα και την ομάδα πωλήσεών σου να έχετε στη διάθεσή σας όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε (Sales Story, Sales Pitch, Sales Deck, Scripts Διαχείρισης Αντιρρήσεων, Email Templates κλπ) για να κλείνετε πελάτες πιο γρήγορα και πιο έξυπνα.
Στην ψηφιακή εποχή της υπερ-προσφοράς και του υπερ-ανταγωνισμού, οι πελάτες έχουν πάψει να επιλέγουν “το καλύτερο” προϊόν ή “την καλύτερη” υπηρεσία.
Έχοντας στη διάθεσή τους δεκάδες -ή ακόμα και εκατοντάδες- επιλογές, οι πελάτες είναι πλέον σε θέση να αγοράσουν “το πιο κατάλληλο” προϊόν ή την “πιο κατάλληλη” υπηρεσία.
Με άλλα λόγια, το προϊόν ή την υπηρεσία εκείνη που θα τους φέρει τη μέγιστη αξία, όχι απλά θα καλύψει μία ανάγκη.
Την ίδια στιγμή, οι πωλητές επιμένουν να επικοινωνούν ΤΙ κάνει το προϊόν/η υπηρεσία που προσφέρουν (τα features) και ΠΩΣ το κάνει (“How it works”). Αποτυγχάνουν όμως να απαντήσουν στο πιο καίριο ερώτημα του πελάτη:
“Γιατί να επιλέξω το δικό σου προϊόν/υπηρεσία; Ποια είναι η προστιθέμενη αξία που θα πάρω;”
Στο πρώτο Module του Sales Acceleration Academy θα σε βοηθήσουμε να φτιάξεις τη δική σου Πρόταση Αξίας (Value Proposition), ώστε να μπορέσεις να συστηθείς στην αγορά με έναν τρόπο που θα διαφοροποιηθείς από τον ανταγωνισμό και θα δημιουργήσεις ενδιαφέρον.
Πιο αναλυτικά θα μάθεις:
Ένας από τους βασικότερους λόγους που τα έσοδα των επιχειρήσεων μένουν στάσιμα και αποτυγχάνουν να αναπτυχθούν με μεγάλους ρυθμούς, είναι ότι δεν έχουν μία συνεχόμενη ροή από νέους πιθανούς πελάτες.
Μπορεί οι συστάσεις (referrals) να είναι το πιο αποτελεσματικό κανάλι πωλήσεων, έχει όμως δύο προβλήματα:
Για να λύσεις αυτό το πρόβλημα, θα πρέπει να φτιάξεις ένα μηχανισμό Lead Generation που θα σου εξασφαλίζει μία συνεχόμενη ροή από νέους δυνητικούς πελάτες.
Σε αυτό το μάθημα θα σε βοηθήσουμε να φτιάξεις έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό Lead Generation που ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής σου και θα σου εξασφαλίσει ότι κάθε μήνα θα γνωρίζεσαι και θα συστήνεσαι με νέους δυνητικούς πελάτες.
Το καλύτερο;
Θα σου δείξουμε με ποιον τρόπο μπορείς να αυτοματοποιήσεις το μηχανισμό αυτό, ώστε όσο εσύ επικεντρώνεσαι στο να κλείνεις νέους πελάτες, τα Leads θα συνεχίσουν να έρχονται!
Πιο αναλυτικά θα μάθεις:
Ένα από τα βασικότερα λάθη που κάνουν τα τμήματα πωλήσεων, είναι, ότι προσδοκούν πως η γνωριμία με ένα νέο δυνητικό πελάτη θα τους οδηγήσει εύκολα και γρήγορα σε μία συνάντηση πωλήσεων (sales meeting).
Στην πραγματικότητα, χρειάζονται από 8 ως και 12 follow ups μέχρι να κλειστεί ένα ραντεβού πώλησης από τη στιγμή που θα γνωρίσουμε έναν νέο δυνητικό πελάτη. Αν το νούμερο σου φαίνεται υπερβολικό ρώτα το Chat GPT: “How mamy touchpoints do we need to execute to convert a Lead into a meeting”?
Μεγιστοποιώντας απλά τον αριθμό των follow ups που θα κάνεις για να κλείσεις ένα ραντεβού πώλησης δεν είναι αρκετό. Επαναλαμβανόμενα follow ups που δεν έχουν ποιότητα και αξία για τον πελάτη θα τον κουράσουν γρήγορα και τελικά θα φέρουν το αντίθετο αποτέλεσμα.
Μην ξεχνάς, ότι για να σου δώσει κάποιος την ευκαιρία να του παρουσιάσεις τη λύση που έχεις, θα χρειαστεί να πάρει μία πολύ σημαντική απόφαση: να επενδύσει το πολυτιμότερο αγαθό του, το χρόνο του.
Για να το αποφασίσει αυτό, θα πρέπει πρώτα να έχεις κερδίσει την εμπιστοσύνη του και να έχει πειστεί ότι -ακόμα και αν δεν συνεργαστείτε- η γνωριμία του και η επαφή με εσένα και την επιχείρησή σου θα έχει αξία.
Σε αυτό το Module θα σε βοηθήσουμε να σχεδιάσεις ένα μηχανισμό που θα μπορείς να κάνεις τακτικά follow up με τους δυνητικούς σου πελάτες, με έναν τρόπο που θα εξασφαλίζει όχι μόνο ότι δεν θα σε ξεχάσουν, αλλά θα σε θυμούνται ως ένα άτομο/μία επιχείρηση που μπορεί να τους φέρει αξία και να τους λύσει προβλήματα.
Το καλύτερο;
Θα σου δείξουμε με ποιον τρόπο μπορείς να αυτοματοποιήσεις το μηχανισμό αυτό, ώστε όσο εσύ επικεντρώνεσαι στο να κλείνεις νέους πελάτες, οι γνωριμίες που έκανες μέσω του μηχανισμού Lead Generation που φτιάξαμε στο προηγούμενο Module θα καλλιεργούνται σε μία προσωπική και ποιοτική σχέση εμπιστοσύνης.
Πιο αναλυτικά θα μάθεις:
Δύο από τα μεγαλύτερα προβλήματα πωλήσεων είναι το “κλείσιμο” και “ο κύκλος πώλησης” (πόσο χρόνο παίρνει μεταξύ της πρώτης συνάντησης πωλήσεων και της υπογραφής του συμβολαίου).
Πιο συγκεκριμένα, ένα ικανοποιητικό μέσο ποσοστό μετατροπής από “Sales Meeting” σε “Πελάτης” μέσα στις πρώτες 100 ημέρες (εξαιρουμένων των sales meeting που κλείστηκαν μέσω συστάσεων) είναι 10% – 12%.
Αν το σκεφτείς λίγο, αυτό σημαίνει ότι είμαστε ευχαριστημένοι όταν το 90% των δυνητικών πελατών που συναντάμε δεν καταλήγει τελικά να συνεργαστεί μαζί μας 100 μέρες μετά την πρώτη μας συνάντηση.
Κοιτώντας πιο προσεκτικά τις επιδόσεις των κορυφαίων εταιρειών σε κάθε κλάδο, ωστόσο, θα δούμε ότι το ποσοστό αυτό είναι από 2 ως και 4,5 φορές μεγαλύτερο.
Η πιο εύκολη σκέψη είναι ότι το “brand awareness” ή το “brand reputation” παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην τόσο μεγάλη διαφορά, μία έρευνα της εταιρίας Salesforce έχεται όμως να το ανατρέψει αυτό.
Σύμφωνα με αυτή την έρευνα, οι βασικότεροι λόγοι (με σειρά προτεραιότητας) που οι κορυφαίες εταιρίες πετυχαίνουν από 20% ως και 45% ποσοστό μετατροπής από το πρώτο ραντεβού σε συμβόλαιο μέσα σε 100 ημέρες είναι:
Όπως βλέπεις, οι 4 σημαντικότεροι παράγοντες που επιδρούν σημαντικότερα στο ποσοστό μετατροπής από “Sales Meeting” σε “Πελάτης” σύμφωνα με την έρευνα που έκανε η salesforce ΔΕΝ περιλαμβάνουν το Brand Awareness και το Brand Reputation, τα οποία εμφανίζονται στην 5η θέση με το όνομα “Trust & Relationship”.
Σε αυτό το Module θα σε βοηθήσουμε να φτιάξεις ένα μηχανισμό κλεισίματος συμφωνιών που ταιριάζει στις ανάγκες τις επιχείρησής σου.
Πιο αναλυτικά θα μάθεις:
Έχοντας πλέον στα προηγούμενα Modules φτιάξει τους μηχανισμούς για να προσελκύεις συνεχώς νέους πελάτες στην επιχείρησή σου, να κλείνεις περισσότερα ραντεβού πωλήσεων και τελικά να κλείνεις περισσότερες νέες συμφωνίες, ήρθε η ώρα να απαντήσουμε στο πιο σημαντικό ίσως ερώτημα των πωλήσεων:
Πώς θα κάνουμε scale (πώς θα κλιμακώσουμε) τους μηχανισμούς αυτούς για να μεγιστοποιήσουμε την Ανάπτυξη;
Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι μία: Κατάλληλοι Άνθρωποι.
Σε αυτό το Module θα σε βοηθήσουμε να φτιάξεις ένα μηχανισμό, προκειμένου να αναπτύξεις και να εξελίξεις το ρόλο των ανθρώπων που κάνουν πωλήσεις στην εταιρεία σου.
Στόχος του Module αυτού είναι να σου δώσουμε μία συνταγή προκειμένου η ομάδα πωλήσεών σου να μεταμορφωθεί:
Από πωλητές να γίνουν επιταχυντές ανάπτυξης.
Πιο αναλυτικά θα μάθεις:
Πώς να λαμβάνεις καλύτερες Αποφάσεις Πωλήσεων, γρήγορα.
Ιδού το πρόβλημα: οι πωλήσεις είναι σύνθετες.
Για τη λήψη αποφάσεων πωλήσεων και την επίλυση προβλημάτων πωλήσεων, το 92% των επιχειρηματιών, των ιδιοκτητών επιχειρήσεων, των στελεχών C-Level, των διευθυντών πωλήσεων και των μελών των ομάδων πωλήσεων αναφέρουν ότι η μέθοδος που προτιμούν είναι οι συναντήσεις (meetings).
Ταυτόχρονα, οι ίδιοι άνθρωποι παραδέχονται ότι οι συναντήσεις (meetings) είναι χρονοβόρες και αποτελούν τεράστια πηγή τριβής εντός της ομάδας, παρά οδηγό δημιουργικών ιδεών και έξυπνων αποφάσεων.
Κατά τη διάρκεια αυτού του τελευταίου μαθήματος, θα δεις πώς μπορείς να αντικαταστήσεις τις συναντήσεις με δομημένα workshops πωλήσεων για να βοηθήσεις εσένα και την ομάδα σου να εξοικονομήσετε χρόνο, να είστε πιο παραγωγικοί, να βρείτε δημιουργικές ιδέες και να πάρετε καλύτερες αποφάσεις γρήγορα!
Χρησιμοποιώντας τα Workshops αυτά, θα μπορέσεις να μεταφέρεις όλη τη γνώση που πήρες από την Sales Acceleration Academy στην επιχείρησή σου και μαζί με την υπόλοιπη ομάδα να σχεδιάσετε και να εφαρμόσετε το δικό σας Σύστημα Πωλήσεων.
Στο Workshop αυτό ο εισηγητής της B2B Sales Academy θα αλλάξει ρόλο.
Θα γίνει ένας Workshop Facilitator και με εξειδικευμένες ασκήσεις θα σε καθοδηγήσει προκειμένου βήμα-βήμα να σχεδιάσεις για τη δική σου επιχείρηση:
Όταν η εμπειρία και η καινοτομία συναντούν τη μάθηση.
Η συνεργασία μεταξύ της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, εκπαιδευτικού φορέα με εμπειρία ετών, ηγέτη στη δια βίου εκπαίδευση και κατάρτιση, και των καταξιωμένων στο χώρο των πωλήσεων ανθρώπων της Accelerate Growth δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μια μαθησιακή εμπειρία που θα σου αλλάξει τη ζωή.
Ετοιμάσου να εντρυφήσεις στην Επιστήμη (και όχι στην τέχνη) των Πωλήσεων.
Η Accelerate Growth βοηθά επιχειρηματίες να αυξήσουν τα έσοδά τους λύνοντας προβλήματα πωλήσεων. Είναι μία συβουλευτική εταιρία που σχεδιάζει πελατοκεντρικά συστήματα πωλήσεων και τα εφαρμόζει στην πράξη για να αποδείξει ότι λειτουργούν.
Στην Accelerate Growth, πιστεύουμε ότι οι Πωλήσεις δεν είναι Τέχνη. Είναι Σύστημα.
Αυτή η βασική μας αρχή οδήγησε την Google Ventures να επιλέξει εμάς για να δημιουργήσουμε μαζί τη V-L.A.D.S™️ Sales Acceleration Formula.
Πρόκειται για τη νέα ολοκληρωμένη προσέγγιση που βοηθά Επιχειρηματίες, Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, Στελέχη C-Level, Διευθυντές Πωλήσεων και Επαγγελματίες Πωλήσεων να δημιουργήσουν νικηφόρα συστήματα πωλήσεων και να επιταχύνουν την αύξηση των εσόδων τους.
Η Ελληνοαμερικανική Ένωση, εκπαιδευτικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός από το 1957, συνεργάζεται με κορυφαίους φορείς από όλο τον κόσμο και παρέχει αποδεδειγμένα μοναδικές ευκαιρίες προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης.
Μέχρι σήμερα, περισσότερα από 2.700.000 άτομα από 75 διαφορετικές χώρες έχουν επωφεληθεί από τις υπηρεσίες της.
Η Ελληνοαμερικανική Ένωση λειτουργεί ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης – ΕΑΕ (HAU) ΚΔΒΜ με άδεια από τη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης και Νεολαίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Η Ελληνοαμερικανική Ένωση λειτουργεί ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης – ΕΑΕ (HAU) ΚΔΒΜ με άδεια από τη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης και Νεολαίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Hellenic American Union
Ο Φάνης Ρήγας, ιδρυτής της Accelerate Growth, θα είναι ο Εισηγητής του Sales Acceleration Academy.
Πριν από την ίδρυση της Accelerate Growth, ο Φάνης ήταν συνιδρυτής και Διευθυντής Ανάπτυξης του kariera.gr, της κορυφαίας ιστοσελίδας ευρέσεως εργασίας στην Ελλάδα, η οποία εξαγοράστηκε το 2008 από την Careebuilder.com, την κορυφαία ιστοσελίδα ευρέσεως εργασίας στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η εξαγορά του kariera.gr το 2008 ήταν ουσιαστικά το πρώτο exit ελληνικής τεχνολογικής StartUp σε παγκόσμιο στρατηγικό επενδυτή.
Στη συνέχεια, κάλυψε το ρόλο του VP of Growth Ευρώπης στην Careerbuilder.com για περισσότερα από 10 χρόνια, διευθύνοντας περισσότερους από 250 πωλητές σε 6 χώρες.
Ο Φάνης έχει βραβευτεί με το Βραβείο Επιχειρηματικής Αριστείας από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Είναι εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Action Aid Hellas και ενεργός υποστηρικτής του Ελληνικού Οικοσυστήματος Νεοφυών Επιχειρήσεων σε διάφορους ρόλους, όπως ως μέντορας.
Ο Φάνης είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών και κάτοχος πτυχίου Μάρκετινγκ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ως πατέρας 3 παιδιών, προσπαθεί κάθε μέρα να λύσει το γρίφο για την τέλεια ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Και το απολαμβάνει.
Ανυπομονείς να βρεις λύση σε κάθε πρόβλημα πωλήσεων της εταιρείας σου και να επιταχύνεις την αύξηση των εσόδων σου;
Kάλεσέ μας στο: